Pages

Monday 14 November 2011

Cerita Lawak : Siapa Paling Bodoh?



Suatu hari dua orang kaya sedang duduk-duduk di cafe, sambil berborak kosong tentang orang gaji masing-masing

Org kaya A : "Kau nak tau tak orang gaji aku tu bodoh nak mampus. Kalau tak caye tengok ni…"
Terus dia panggil si Adi orang gajinya.

"Adi, nah RM10 , pergi ke kedai, dan belikan saya kereta Ferrari.” Adi pun menjawab dengan sopan, “Yes Sir !! Right Away !!”

Terus dia bergegas ke kedai yang ade jual kereta. Orang kaya A itu terus mengatakan pada kawannya tu, "tengok kan betul tu?. dia bodoh nak mampus"


Org Kaya B: "Haha, itu tak de ape-ape lagi… saya punya orang gaji lagi bengap".

Terus si org kaya B memanggil Ali, orang gajinya  “Ali, pergi ke rumah saya, lihat sama ada saya ada di rumah atau tidak”

Ali : “Yes Sir !! Right Away !!” ali pun bergegas ke rumah tuannya.

Orang kaya B memandang temanya sambil ketawa Tidak berapa lama kemudian kedua-dua orang gaji ini bertemu ditengah jalan.

Adi : "Ehh you know, my boss is soooo stupid lah. Dia bagi aku Rm10 dan suruh pergi beli Ferrari, manalah boleh kan hari ni hari minggu tentulah kedai tutup.."

Ali : “My boss pun stupid dum dum gak. Ada ke dia buleh suruh aku balik umah tengok dia ada kat umah ke tidak.."

HAHAHAHAHAHA!




No comments:

Post a Comment