Pages

Monday 7 November 2011

2 pasang hero yang gagal...huhuhu...

      kisah nie bermula time aku dengan member2 aku baru abih main futsal kat padang polo...dalam on the way balik ke rumah aku dengan sorang member aku epit ternampak 2 orang pompuan kena ragut...2 orang pompuan 2 naik moto nak on the way balik rumah jugak aku rasa...time dia orang bawak moto lalu depan padang polo2 tiba-tiba datang 2 orang peragut yang naik moto ex5 ragut beg diaorang...benda 2 berlaku betul2 kat depan mata kami..aku pun apa lagi kejar la peragut 2...time aku nak kejar peragut 2 aku menjerit suruh diaorang berenti...hahahaha...pastu aku menjerit kat orang yang da kat kawasan 2 peragut tapi sorang pun wat x tau tansion terus aku....huhuhu...pas 2 aku terus kan kejar peragut 2 sampai dapat...pas 2 time aku sampai kat 1 selekoh kat padang polo 2 tiba-tiba aku x dapat nak kawal moto aku 2 pas 2 aku pun terbabas...yela mana x terbabasnye time selekoh 2 aku bagi stright je handle moto 2 memang la terbabas...korang dapat bayangkan kan keadaannye bila wat cam 2...ha nyaris aku terbabas kt atas rumput klu atas jalan tar dah arwah dah aku nie...x leh dah nak tulis blog nie...hahahahaha...time terbabas 2 nyaris muka aku x makan rumput..hahaha...and member aku 2 pulak dia tersandar kat pokok..helmet dia tercabut...serius malu giler time 2...semua orang yang lalu kat situ semua tengok kami...hahahaha...pas 2 da orang tanya kami ok ke aku cakap kami ok je...huhuhu...pas 2 aku pun cepat2 angkat moto and balik rumah..sampai rumah kami cerita kat member2 pe yang berlaku and satu rumah ketawakan kami...hahaha...aku pun x tau pe yang jadi kat 2 orang pompuan 2...mesti diaorang tunggu kami kat padang 2..huhuh...and si peragut 2 pulak...hmmm...rezeki dia la dapat lari...huhuhu...kami pulak dapat banyak benda...sakit dapat, malu dapat, and bangga pun dapat...

pesanan aku kat awek2 lain kali handbeg 2 jangan la letak kat dalam raga 2 bahaya...huhuhu...

2 comments: